Träningsverk. Eller dylikt. Ont gör det iallafall.

Hade gymnastik idag, med redskap. Det är inte så kul. Särskilt inte när man knäcker ryggen.

Jag skulle göra en bakåtkullerbytta, men landade fel. Det knakade lite i nacken.
Sen gjorde jag en sån till. För att den här gången skulle det minsann bli rätt. Men landade fel och knäckte någonting mer i kroppen. Vad det var jag knäckte i kroppen är just för tillfället  lite oklart. Inget är väl i praktiken brutet. Men man hade ju hoppats på att ryggen kunde vrida sig åt andra hållet (alltså rätt) andra gången. Men icke.

Det gör ont när jag går, kan inte göra något förhastat. Knappt sitta normalt på en stol.

Jag är oroväckande lugn ( =) ) inför engelska provet imorrn.

Det var jättekul att ringa riksdagsledamöterna idag. Alla som vi bjudit in kan komma den 3/12. Linde var kul att prata med. Han var från Lund. Bara det är ett plus^^

Björns försök att hypnotisera tillbaka sin borttappade almanacka låter ugnefär lika flummigt som om påven skulle titta på Desperate Housewives. Om det är nån som inte fattar så har ni missat nåt kul....Eller nåt liknande. Hoppas dock att han kommer lyckas.Vore ju ett stooort framsteg för vetenskapen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0