Man hinner tänka mycket på en sekund.

Idag har jag åkt bil med tre glada barn. De sjöng för full hals, olika stämmor, olika visor, samtidigt. Gemensamt var dock att alla sjöng nåt om julen. Och spelade fiol (...)
En livlig diskussion utbröt. Vilket djur var bäst? Hund eller katt? Häst vann. Hon som var för hästen blev förbannad, och då slutade de. De hade precis lärt sig vad en diskussion var, antar jag. För en av dom var väldigt noga med att en "presentation av de olika sidorna" kom först, och att resultatet skulle vara med.

Bussen som var tänkt att ta mig hem kom ALDRIG. Jävla Västtrafik. Som tur var är Västtrafik så anpassade till det vanliga samhället att det kom en till buss. Efter ett ganska långt tag.
Jag är böjd att hålla med den sjuka killen häromveckan. "Jag ska fan ta och stämma er. Era jäääääävla idioter!"

De har nog ett bra skäl. Hoppas jag verkligen.

Kommentarer
Postat av: Malin

Ja du, fråga inte varför jag hade Nalle Puh som idol... Jag vet inte själv svaret.

Men Johan Palm verkar inte vara mycket bättre, haha. xD

2008-12-12 @ 20:22:45
URL: http://doodoo.blogg.se/
Postat av: Tove

Haha....nää. den som visste det svaret ;) Kanske borde kolla i min såndära bok. Den är nog nånstans. I nån låda, om jag inte slängt den....

2008-12-13 @ 14:10:41
URL: http://interntmedt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0