ni som är lite känsliga för slangar kanske ska hoppa detta inlägget....

Jag har länge gått och funderat på hur jag ska kunna förklara surrandet i huvudet.
När jag lyssnade på Musikhjälpen på radio i eftermiddags, hörde jag ljudet. Och tänkte direkt: Men va? Det surrar ju. Men jag står upp och det låter inte inne i huvudet?
Det låter precis som en tatueringsnål. Precis så. Fast lite på håll. Det kommer oftare och oftare. Längre och längre intervaller. Tänk om det utvecklas och det låter så hela tiden? Som tinitus fast i huvudet??

Igår kväll kände jag slangen väldigt tydligt. Jag blev väldigt fascinerad och tyckte det var svincoolt. Det var det ingen annan som tyckte. De blev mest illamående.
Den svullnade upp (inte. Men det förklaras bäst som så) och kunde följa den hela vägen i halsen. Har aldrig gått innan. Jag tyckte mig till och med se den lite diffust, i svaga ögonblick och med rätt ljus.

Kommentarer
Postat av: Ida D.

HAHAHAHAHAHAHA!!! men hörrödu! vart låter tinnitus om d inte e i huvvet??? ASG

2008-12-14 @ 20:17:49
Postat av: tove

Damn! Tänkte inte på det... Men jag tänkte liksom att tinitus sitter i öronen, och då måste det ju höras i öronen. Och slangen sitter i huvudet. Då måste det låta i huvudet... Sen att öronen sitter fast på huvudet är ju en hela annan femma. HAHA.

2008-12-15 @ 18:30:09
URL: http://interntmedt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0