it's like a circus.

Känner att jag måste föreviga de här underbart roliga dagarna.

Men. Den här dagen kan fan inte börja sämre. Matte. Fattade jag? Nej. Fattade nån? Nej. Asbra!
Samhälle? Aha, vad kul! Nödvändigt - ja. Gjorde vi nåt viktigt eller relevant, kul överhuvudtaget? Nej.
Så efter två lektioner och tre och en halv timme har man slösat bort massa tid med INGENTING! Sånt gör mig arg. Och ännu argare när folk fan inte kan hålla käften på lektionerna en enda sekund. Idioter!

Meeeen, the wind is vänding. Bild! Underbart. Eftersom jag inte hade nåt att göra, eftersom jag var färdig två veckor före alla andra, så traskade jag in till dramasalen. Och där står rektorPeter och viftar med blåa tyger? Hahaa. Fattar inte hur dramaeleverna kunde hålla sig för skratt under hela genrepet.


Kommentarer
Postat av: The one and only

rekan rekan rekan

2009-01-15 @ 23:03:37
Postat av: tove

Mhm. där kom den ja! ;)

2009-01-16 @ 15:45:57
URL: http://interntmedt.blogg.se/
Postat av: Ida D.

såna som man-eeeeter

2009-01-17 @ 10:18:30
Postat av: tove

den kommer du undan med endast för att du pluggar till vad du pluggar. Yrkesskada redan innan du är färdigutbildad??? INTE en sund utveckling! Och dina partytrick kan väl inte vara så himla roliga, om du drar såna där skämt på festerna...:S

2009-01-17 @ 18:04:59
URL: http://interntmedt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0