Dagens don't

Andas aldrig in färsk, nyriven pepparot i kroppen om ni inte vill upplösas innifrån. Det är hemskt. Det svider i luftvägarna länge efteråt.

Det blev rätt trevligt idag ändå;) Inte stelt. Bara pyttelite. Har blivit hundralappar rikare, vilket är posetivt.

Ser fram emot Parlamentet imorgon. Tror nämligen att Björn Gustavsson är med, tillsammans med Johan Glans och Henrik Schyffert/ Betnér.

Ser också jättemycket fram emot kommande vecka. Mycket prov och grejer dock, men det löser sig.
En praktikant vid namn Sandra ska komma till våran klass, jag och V ska vara handledare för henne:D

Sedan lär jag ju stöta på Oscar också. Vilket är något nervöst, men väldigt... hur man nu ska uttrycka sig....spännande? Mina kompisar har redan lyckats klura ut, så kan lika gärna skriva namnet. Du kanske rent utav läser Oscar?

http://youtube.com/watch?v=PvdiKU7zMGs är en länk till Björn Gustavsson och Johan Glans. Kräver att ni ser den, dock.
 
Bruce Springsteens Radio Nowhere är fortfarande en riktig rejäl hit, vilket betyder att jag inte har lyssnat sönder skivan än. Vilket jag är väldigt förvånad över:D

På tal om honom, så är Filip och Fredrik ooootroligt roliga. Myggan slår inte helt fel. Inte Boston Tea Party heller. Humor i min smak. Deras koncept i Boston Tea Party är något som SVT aldrig kommer prestera lika bra.

Skönt det va? SVT har en tendens till att göra allt kul så fruktansvärt tråkigt. Men Robins börjar snart igen, och det programmet har det inte lyckats dödförklara än. Tror inte att de lyckas heller.

Förresten är det sjukt kallt ute. Vilket kanske är mysigt som tusan. :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0