Fyra bruna löv är färre än fem bruna.

Anna, 9 år (min syster) sjunger i kör med Magnus och Brasse, de kör igenom alfabetet. Tänk att det programmet har betytt så mycket. Jag gillar det fortfarande, faktiskt. Deras sketcher är rätt roliga. Många har lärt sig skriva och läsa till det. Himla smart program, förresten. Multipedagogiskt men superkul samtidigt. UR eller SVT skulle inte kunna göra samma sak nu.

Idag har jag hjälpt pappa att lasta stora blivande garderober in i ett hus på andra sidan ön. Svin tungt. Det är höst ute, alla träd är antinen bruna eller gråa nu. Lite trist.

Ska kolla på Parlamentet i kväll, och Videokväll hos Luuk, tycker att det är bra. Avslappnade intervjuer, som brukar bli roliga. Inte så många programledare som lyckas med det. Babbens förösk är ju inte ens lite roliga.

Har betat av hälften av alla läxor. Jippie! :D jag är beredd på att gå i skolan imorrn, planerar undermedvetet i huvudet hela tiden. Men det är ju studiedag;P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0