Läcka

Det har kommit sig så att de flesta av mina kompisar lyckats klura ut vem jag är kär i. Det känns sådär. Vet inte varför, men det känns så naket. Det känns typ som om de kan skrika ut det till alla i hela skolan. Inte alla, men typ två. Bara de inte börjar hålla på och hålla på när de ser honom - det blir ju för pinsamt.
En kompis började säga massa negativa saker om honom med, att han var si och så. Herre gud. I vilket decennium föds folk nu för tiden? Alla kan ju inte komma från 1700 talet.

Intressant att vara handledare för en praktikant förresten. Särskilt när jag är elev på en skola.
En bekant har börjat anteckna mina kommentarer när jag säger något kul. Han tycker tydligen att det jag säger är underhållande. Jisses, är det han eller jag som har dålig humor?

Nu: Försöka få en kompis på bättre tankar om hennes svenska uppsats, sedan ut. Det är ju sol =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0