Springsteen

Lyssnar på Magic, Bruce Springsteens senaste. Radio Nowhere får rutorna att skallra, högtalarna att spräckas - per automatik. Det är kärlek. Springsteen är den ända rocklegend, eller musiker överhuvudtaget som kan leverera riktig musik. Med ett riktigt sound. Alla Kent synthare som spelar Ingenting kan slänga sig i väggen. Vad fan har hänt med Kent, egentligen, by the way? Deras platta "Vapen och ammunition" är en tillfredsställeles att höra. Men den senaste? De har ju tappat allt, soundet, deras koncept, allt. Inte ens texten är något att gräva ner sig i heller ju. Men nog om detta. Åter till vår alles Bruce.

Det är en ynnest att höra plattan. Allt blir om möjligt ännu bättre än vad det redan var, denna fredagskväll. Gissa vilken platta som kommer spelas de kommande veckorna. I skolan lär de förbanna Springsteen efter att jag talat om honom alldeles för länge. Det brukar bli så med mina favoriter. Jag kör mycket på utmattningsmetoden.

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Åhh Springsteen är så bra :)

2007-10-05 @ 20:44:09
URL: http://www.livetuppochner.blogg.se
Postat av: Tobias

Svar: Gick in på design och därefter "redigera stilmall".. sen ändrade jag från deras bild till min!

2007-10-06 @ 16:24:59
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/
Postat av: Tove

Ja, men det är ju hur många tecken somhelst. Som står på alla möjliga j*vla språk, utom svenska. Inte den svenska jag kan iallafall!:D

2007-10-06 @ 19:42:57
URL: http://interntmedt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0