Vad jag vill/ SKA göra:

-Surfa
-Ta dykarcertifikat. Var på väg att göra det i somras. Men det blev inte av.
-Skidskolelärare i Norge. Grymt fräckt.
-Vara besättning ombord på MS Ostindiefararen Götheborg.
-Någonting inkluderande Riksdagen, med arbete.
-Åka till Antarktis. Miljön fascinerar ig som bara den. Den rustika, extrema miljön. Med väldigt vackra vyer.

-Volontär i Afrika. Kläckte idén i vintras, när jag hade varit sjuk i två och en halv månad i sträck.
-Forskare. Men jag vet inte vad jag ska forska kring. Inte hjälper det heller att jag hatar Fysik och Kemi. Fast jag måste erkänna att den här idén har bleknat rätt mycket.

-Göra en liknande expedition som Heyerdahl gjorde, med Kon-Tiki eller Tangaroa.
-Tågluffa, eller roadtrip.
-Utrikeskorrenspondent?
-Dansa Salsa eller något.

Det här är väldigt djupa drömmar. Funderar på om jag ska publicera skiten överhuvudtaget, om jag ska ta bort hälften, eller om jag ska lägga det hela i Utkast, och invänta bättre tillfälle att avgöra saken. Sedan blir det ju liksom försent. Publicerat är Publicerat.

Jäpp, jag tog bort säkert två tredjedelar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0