Vaken

I natt vaknade jag klockan kvart över tre, typ. Det var ju också en upplevelse. Eller inte själva vaknandet, utan anledningen till att jag vaknade. Jag drömde en skit konstig, otäck dröm.
Jag står i min brorsas rum - och kammar håret. det är mörkt ute, så jag speglar mig i fönstret. 1. Jag är inte så fåfäng av mig. Plötsligt dyker det upp en jätte skum kvinna på andra sidan fönstret, alltså ute. Hon är någon typ av tjuv eller allmänt skum sådär. Hon bara glor på mig. I drömmen känner jag hur paniken kommer. Jag vill skrika på hjälp, men kan inte skrika, jag är liksom paralyserad. När jag väl för fram ljud är det mer ööööö. Sedan vaknade jag. Och försökte somna. Jag somnade, men vaknade ändå hela tiden, av att jag somnade. Så idag är jag trött. Har en sprängande huvudvärk och fryser.

Har precis insett att jag måste skriva om en engelska uppsats som jag är supernöjd med. Så jag struntar nog i det. Jag har knåpat ihop 365 ord, det ska vara 300. Potato, Potaoe. Kanske pillar lite med det sedan. 

Han var inte på franskan idag, det var synd. Sedan fick vi veta att om man inte har drama imorgon - börjar man klockan halv tolv, annars fem i halv åtta. Men drama är så himla kul, så det gör inte så mycket.

Jag kollade på Parlamentet i går, det var ju skitkul! Björn Gustavsson, uppenbarligen från Västkusten var skit rolig. Jätte kul att det uppenbaras nya stjärnor på stand-up himlen. Oj, den meningen blev lite klyshig.

Eric Clapton s Tears in Heaven är jättefin.

Kommentarer
Postat av: Tove

fem i halv nio ska det ju vara!

2007-10-08 @ 18:37:21
URL: http://interntmedt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0