3 månaders krisen

Jag har fått en såndär bloggkris. En väldigt märklig upplevelse. Som antagligen är kontentan av för mycket bloggande och för många lästa bloggar. Inte sunt. Eller så är det jättesunt.

Jag kommer aldrig någonsin blogga om vad jag har på mig. Nog för att jag kan skriva om ickerelevanta saker, men en modeblogg till, suktar inte bloggsverige efter. Jag fattar inte heller hur en modeblogg kan skapa sådant intresse hos människor. Om jag nånsin börjar skriva om vad jag har på mig - skjut mig. Långsamt.

Den här krisen har säkert kommit smygande på grund av för mycket stress. Ska ta mig en funderare över hur utvecklingen kommer se ut. Eller så skiter jag i utvecklingsprocessen och skriver på som vanligt.

F.ö har jag hittat två fantastiska bloggar - av folk jag nästan känner. Och att de kan skriva och verkar smarta är ju ännu roligare. Det är vid sådana tillfällen man fortsätter att värdera bloggen högt. Även om anledningarna till att följa bloggar/skriva blogg, mer eller mindre, ibland är obefintliga.

All heder till dom som skriver innehållsrika bloggar. Som ej tröttats ut av modesverige. Henrik Schyffert är ju en av dom. Dock.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0