Alvedon

Känns himla bra att man lyckats missa alla soliga dagar i år hittills. Jag har försökt trotsa min kropp i hopp om att det kanske skulle kunna kännas liiiite bättre om jag är ute en liiiten stund. Men icke. Det blir bara sämre. Nu är jag hes och hoppet om att kunna andas överhuvudtaget i morgon är snart obefintligt. Jag tror inte att det är enbart pollen.

Så sjukt, ena stunden är jag betydligt friskare - "Jaaa, snart är jag back on track, fit for fight". I nästa stund ligger jag och sover.

Näe. Nu ska jag svara på mail. Med en stooor portion tur går jag till skolan imorrn, men skulle inte tro det. Om jag inte klarat att vara ute i en kvart, i solen, i lä, kan jag ju inte åka in till västsveriges kyligaste, blåsigaste korridor. Då lär jag ju inte vara frisk på över en vecka. Till.

Hatar att vara sjuk. Man kan ju inte göra någonting. Huvudet är relativt piggt, men kroppen är efter. Hopplöst.

Kommentarer
Postat av: Du vet vem

Men hurredu. När behagar du återuppstå från de döda och komma och joina oss i skolan egentligen? Vet du hur dött det är eller? Ring mig sen. Finns på mobilen. Förresten hälsar Lars att du ska komma tillbaka snart så att de andra "får nån att dra riktiga skämt med" Tolka det hur du vill. Men det ligger något i det. J

2008-04-24 @ 20:14:21
Postat av: Christopher

O ville att du skulle komma på mötet på måndag, men jag sa att du skulle ringa.....Han ville också att du skulle ta med dig dina papper.På skolan är det.
Kan ju se hur det känns, hejdå.

2008-04-24 @ 20:16:56
Postat av: Tove

Jo, jag vet vem du är :)
Jag planerar att återuppstå någon gång nästa vecka, eller imorrn. Jag vet inte riktigt. Fysiskt död är jag ju inte, kan jag ju trösta (?) med. Säg till Lars att det är bara att se glad ut. De kanske inte har fått sin dos av Björn Gustavsson än....han var ju inte överdrivet rolig i Parlamentet, menar jag...men vad vet jag? Ringer senare. Kanske. Msn finns ju annars:P

Christopher: Hmm. Okej, måndag sa du. Ska samla ihop alla papper som ligger någonstans på skrivbordet.... Hälsa O (haha) att jag hör av mig om jag inte kommer....

2008-04-24 @ 20:44:28
URL: http://interntmedt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0