Dagens status. Moment 22.

Nationella prov idag, gick bra. Tror jag. Jag är jättetrött, men har fullt upp, säkert till nio-tio ikväll.
Läxor och redovisningar hit och dit. Lite oplanerade grejer har skett, och typ ingenting visar sig vara som det var tänkt.

Kommer försvinna från bloggen för några dagar. Kommer tillbaka på söndag.

Idag var vi i skogen på gympan. Överlevnadserfarenhet, typ. Jag lärde mig hur det känns att bränna sig på kokande vatten, med socker i (Blåbärssoppa) I munnen. Personligen tycker jag att det är en överskattad lärdom, då det gör förbannat ont, smaklökarna är lite rubbade och känseln känns avlägsen. Dock kan jag känna smakerna fortfarande. Himla tur, hade blivit knäckt annars. Tänk att inte kuna känna smaker, hemskt.
Vi skulle grilla över öppen eld. Självklart ställer man sig i motsatt riktning till blåsten, så all rök kom i ögonen.

Jag gick i min desperation, över min värkande smärta, till sjuksystern för att få lite is. Hon hade ingen, så istället gav hon mig pengar till glass. Hah. Det var gott. Och det var det enda som hjälpte.

Måste packa, måste slappa, måste göra två läxor. Repa in ett manus. Thank god internet finns. Då kan man ju liksom bortförklara sig en heeel del under tiden...

Update: Okej, det är inget som helst fel på mina smaklökar. Nezerilen smakar som vanligt skit.

Kom på att sommarjobbsdeadlinen går ut i morrn. Vilket betyder att jag måste sitta ner och krysta fram två jobb, vilket motsvarar två kryss till i rutorna - vilket motsvarar två jobb som jag hypotetiskt sätt kan få och som jag hoppas att jag inte får. För det finns bara ett enda roligt jobb i den där katalogen.

Update: Vet ni hur många gånger jag har loggat in och klickat på det här inlägget igen för att lägga till någonting? Alldeles för många gånger.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0