Du är en blick...

Jag är säker på att O har skolats av sin italienska farmor för att kunna förvirra så många tjejer som möjligt. Hur lyckas man?
Om man ska tro på alla rykten, lär han vara tillsammans med minst fem tjejer. Och han lär vara på G med minst sex stycken till. Har han ingen hjärna? Har han inget sunt förnuft? Jag har väldigt svårt att förstå mig på honom. Han verkar ju knappt mänsklig. Han är en gåta. Och gåtfullare blir han inte genom att tro att det fortfarande kan bli något. Om han nu har tjej, stackars!!

Kommentarer
Postat av: Natalie B

Vad har du för syn på förhållanden?
svara gärna i min blogg här: http://natalieb.blogg.se/1208534857_true_love.html

Hoppas du får en bra dag!

2008-04-18 @ 18:26:50
URL: http://natalieb.blogg.se
Postat av: Tove

Oj, vilken komplex fråga. Hur menar du? Vad gäller eventuellt förhållande med "O" är jag mycket skeptisk.

Förhållanden till olika personer är väldigt individuella. Men jag tänker inte så mycket på det faktiskt. Jag kör på måttot att "bara jag inte dör av det" så gott det går. Var det bär vet man aldrig. Men man ska inte tänka så mycket, ang. förhållanden. Inget är svart på vitt. Aldrig nånsin.

2008-04-20 @ 09:54:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0