Engla. En liten ängel.

Okej. Jag är färdig med samhällsarbetet.

Och de har hittat Englas mördare.

Känner mig helt yr. Helt kall. Helt jävla ofattbart. Den jävla idioten. Inga ord räcker till. Inga ord kommer någonsin att räcka till.

Jag är gråtfärdig. Hon var lika gammal som min lillasyster. Det svinet. Mina behärskningar finns fan inte kvar längre. Om jag sysslar med politik i framtiden är det sånt här jag vill viga mitt liv till. Det är vid sådana här tillfällen jag blir arg och lovar mig själv att aldrig sluta kämpa för någon form av rättvisa.

Grymt skönt att mannen blev häktad. Skjut den jäveln. Han har ingen rätt att leva längre. Varför ska han få "livstid"? Svensk livstid är ingenting jämfört med utomländsk. USA skrattar åt oss. HAN SKA DÖ. OCH LÅT HONOM BRINNA UPP I DET VARMASTE HELVETET SOM FINNS.

Hoppas det här är katalysatorn i svensk poltik.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0