Let's get deep, man.

Tror inte jag har sett en sån dålig film som "Nurse Betty" på väääldigt länge. Den som fattar handlingen borde vinna Nobelpriset.

Iallafall.

Retoriktalet går framåt. Tror jag.

Underbart härligt med vår. Hur underskattade är inte vitsippor, egentligen?

Jag har i princip skrivit hela helgen. Så jag är trött på det.

S ville att jag skulle åka med honom upp till Örebro/ Östersund (?) på kongress. Vete tusan. Skulle ju vart skitkul.
Får se, om jag känner honom rätt, lär han försöka övertala mig både en och två gånger till.

Har förresten gått med barnvagn en gång offentligt nu. Oj, vilken skillnad. Folk glor ju. Men som Emma sa, när hon skulle sitta i rullstol för skoj skull inne på Mässan i Göteborg hade hon aldrig känt sig mer uttittad än då.

Det är ju inte ens mitt barn, liksom. Och vi var bara i Höviksnäs. Kanske därför det väckte mer uppseende.
Dock för att folk tycker att jag ser ut som 19 bast. Men barn...?

Borde lägga ner min skäl på talet. Men det står mig upp i halsen och urless på skiten nu.
Men jag har inget annat kul att välja på. Alternativet är att skriva en uppsats om barnarbete tills på tisdag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0