Näääe.

Såg att det blev två likadana inlägg. Och tänkte döpa det här inlägget till "En sak till". Men eftersom mitt minne kom ikapp mig blir det inte så.

I Höviksnäs träffade jag min gamla SYO, det var ju....kul.

Och - om jag skriver inlägg på inlägg, under kort tidsperiod (som inte handlar om någonting), så förutsätt att jag egentligen har för mycket skolarbete att göra. Av någon konstig anledning tror jag att det blir gjort undertiden, att jag ska få motivering eller någon form av intellektuell uppenbarelse.

På tal om intellektuell, min brors blogg; www.enflughedesdagbok.blogg.se

Och på tal om Tobias Idol-audition gick det åt helvete för att han kom till fel jury. En annan jury tyckte att han var jättebra, men han fick bara en chans. Och i den dåliga juryn satt två sura tanter som väntade på the apocalypt.

By the way så är jag trött på folk som bara sitter och försöker se felfria ut. Det är ju så man vill gå fram till dom och hälla över en spann med hårstrån på deras jacka. Och nej. Den här gången syftar jag faktiskt inte på någon fiktiv, illusionär person. Utan en person som jag har franska med imorgon....!

Nääe. Barnarbete var det ja. Herregud. Se inlägget som tidsfördriv från en som inte har tid med tidsfördriv. Herregud.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0