Sverigedemokraterna har fyra procent, men ingen är rasist.

Det är omöjligt att hitta skor. Jag ska inte påstå att jag längtar efter att köpa skor, jag drar mig enormt för det. Jag brukar gå i skorna tills de börjar se för jävliga ut. Nu hade jag dock tänkt att förkorta processen lite och leta i förväg.
Men det finns bannemig inga skor på marknaden som kostar under 1.500 som har en stödjande sula för hålfoten, som inte är vandrarkängor eller tantskor.

I vilket fall kom Angelica och Tobias och räddade mig när jag nästan hade gett upp. Det hade gått så långt att jag övervägde att åka hem till farmor.

I Göteborg regnade det konstant, vågrätt.

Är helt sjukt utschasad efter ett pissprov i engelska. Fick reda på det igår, och att utöva någon bra studieteknik var väl inte att tänka på.

Nja, har väl inte så mycket mer att komma med såhär på kvällskvisten. Mer än att jag träffade Johan på Nils Erikssons Terminalen. Han ville direkt dra in mig i någon form av politiska projekt.
Tänker sitta och plöja igenom Medeltiden nu.

Blev f.ö nästan påkörd av en bil när jag gick på Avenyn. Jävla idiot. Nej, jag gick inte mitt i gatan, jag gick på trottoaren. En tant hade dock taskigare tajming än vad jag hade. Hon klarade sig som tur var.

Jag är förbannad på det svenska skolsystemet, på det svenska rättsväsendet och byråkratin. På den svenska vekheten. Ni kan (kallt) räkna med att få läsa om detta i sinom tid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0