Tips

Tänkte tipsa om en ny stjärna - Duffy. Någonting. Från Wales. Låter bra. Sjunger bra. Har lyssnat på henne i nån minut nu. Men såna här impulstipsningar brukar jag inte hålla på med i vanliga fall. Så kanske är hon speciell.....
(Själv är jag liiite trött på hennes låt "Mercy". Pappa spelar den alltid väldigt högt.)

Men gud. Hon är bra.

En annan grej. Om politiken. Några killar kom fram idag och undrade hur jag kunde vara miljöpartist. För jag såg inte ut som en sådan. Jag hade annorlunda kläder. Finare kläder, som de uttryckte det. Nähä. Som om alla centerpartister är bönder, alla kristdemokrater är djupt religiösa och med i Jehovas, alla sossar är nedknarkande bidragsvrak och moderater kan endast tänka sig att åka taxi till och från diverse.

image18

image19


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0