Valborg. 12.38

Men Hallå eller? Hörde jag inte Green Day's nya på radio nu?
Det är sensationellt. Oj, Green Day. Det var ett tag sedan. Green Day brukar generera bra tider på något sätt.

Okej, nu var låten faktiskt rätt värdelös, och det var inte ens GD, utan Foxbury Hot Tubs. (Men det är typ samma) Det vara samma kille som sjöng. Men ändå, one step closer.

Nu är resan och hotell bokat i Östersund.

Redovisningen gick bra, faktiskt. Improviserade en del. För vi tappade bort oss, blandade ihop meningarna, men det gick fint. Det var en talkshow på engelska. Jag var Doris. (Inte den Doris som sjunger "Did you give the world some love bla bla) utan Ricky Martins (?) fru, en adelskvinna från the UK. Hade med mig en hund för karaktären trodde att det skulla diskuteras hundar. (Hittade ingen hund i dramasalen, så det fick bli en trasig häst...)

Ricky Martin hade varit otrogen med Britney Spears, som nu var gravid med R.M. Vilket resulterade i att Doris blev förkrossad och började gråta hysteriskt och börja jämföra sig med Queen Elizabeth (?) Det hela slutade med att Britney's vatten gick.
Och våran var inte värst. Nej, nej. Alla talkshower handlade om förhållanden som gått käpprätt. Vilket var kul.

Jag hatar att ha en tid att passa, det funkar inte. Särskilt inte busstider, busstider som jag inte är van att ta. Och som den tidspessimist jag är blir det rätt stressigt.

Nu ska jag packa. Förhoppningsvis. När jag inte har busstider att passa blir jag tidsoptimist. Som nu. Klart jag hinner allt jag ska göra på en och en halv timme. Sure. Det är inte lite grejer heller, allt kräver planering.

Jag ska inte demonstrera i morgon, för den som tror det, känns lite last year.... Däremot ska jag sitta i en bil ikväll. , Slipper alla ungdomar som gör sin fylledebut ikväll, spyr på en kompis, råkar bada och sätta fyr på sig själv....Cortègen hade vart kul att se inne i stan, i och för sig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0