Alla väntar på ögonblicket, men ögonblicket väntar inte på någon.

Idag var jag på Östra igen. När jag ska till sjukhus får jag alltid ont nånstans. Idag fick jag ont i benet. Helt seriöst. Jag fick ont. Rent fysiskt, men sen när vi gick mot parkeringen försvann det plötsligt, märkligt, inte sant?
Jag är numera friskförklarad! Wihoo! Vad skönt det känns. Lätt. Jag är tacksam att jag inte träffade han den konstiga läkaren, utan en annan. Inte han med skämten alltså.

Det regnade otroligt vågrätt i stan idag. Det gör det iofs alltid, men det var ett såntdär jobbigt regn som man blir väldigt blöt av.
Är färdig med alla julklappar. Känns lite sorgligt. Det är skitkul att fundera ut vad man ska köpa, i år tog det slut så snabbt. Dyrt blev det dock.

Johan Wahlström sprang nästan in i mig idag. Han i Parlamentet. Det var kul.........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0