Flygande skäret.

Egentligen hade det ultimata vart att klicka på "publicera" typ 23.59 ikväll. Men. Jag tvivlar väldigt starkt på att jag har lust med det då.

Någon dör. Någon föds. Nån krockar. Nån bränner såsen. Någon misslyckas. Någon pussas. Ditt liv förändras nu. och nu. och nu.
Spännande va? Men hur förändras livet då? Nu och nu och nu? Hej 2009! (Jag som fortfarande tycker att det är ovant att skriva 2008)

Nää. Mamma fyller år idag. Så jag gick upp tjugo över sju. Jag är redan trött ;)

Vi hörs i ett annat århundrade. Eller imorrn. Jag tycker 1 januari är den bästa dagen på hela året. Allt är nytt. Jul och nyår är över. Kan det bli bättre?

Kommentarer
Postat av: Ida D.

okej ja kan lite se va d du menar nu, för ja va nykter igår o körde hem så jag mår rätt bra idag.. O solen skiner o d e en rätt bra dag=) MEN, vovven e helvinglig efter tabletterna vi proppade i henne igår (hon e såå skotträdd) så blir ingen långpromenad i solen med henne tyvärr=/



Ha en bra dag!!

2009-01-01 @ 12:09:06
Postat av: Tove

Alltså. Idag är jag SÅ pigg. Verkligen. Jag har såna där ryck i ögat. Najs. Och har kommit fram till att det inte blir nån skridskoåkning idag. På sin höjd en film i soffan :)



Måste vara ett helvete att vara hund på nyår. Där jag firade hade de massa konstiga pjäser som man fick epileptiska anfall av, Gazaremsan ftw!

2009-01-01 @ 13:21:13
URL: http://interntmedt.blogg.se/
Postat av: Malin

Tack så mycket, Tove! Vad snäll du är. :)

2009-01-02 @ 17:10:42
URL: http://doodoo.blogg.se/
Postat av: tove

"A friend in need is a friend indeed", vet du väl!



Tänk på att du börjar plugga till hösten. Skitkul ju!

2009-01-02 @ 17:56:52
URL: http://interntmedt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0