I dessa tider.

Detta är egentligen, kanske inte så kul. Lite tråkigt. Men rätt kul.

Vid matbordet, jag är sjukt trött. Och på gränsen till ett sammanbrott.


Adrian: Tove, varför har du ingen hobby?
Jag: (argt) Jag har visst en hobby!!

A: Jaha, men vadådå? (tyket) Har du ju inte!

J: Har jag ju.

A: Vadå då?

Mamma: Jaaaaa, vadå?

J: Men!! För helvete! Jag hinner inte ha en hobby.

   Jag måste gå i skolan

J: Jag har fan ingen fritid att ha en hobby på, så det blir lite svårt.....

Mamma: Men om du hade haft tid, vad hade det vart då, då?

T: Att skaffa mig fritid att ha en hobby på. Och ett liv!!!!!!!!!!


End of discussion.

Jag gillar att gå i skolan. Älska är kanske ett starkt ord i sammanhanget. Men det är skitkul.
Ibland mer, ibland mindre. Nu är det definitivt mindre. Men det är fortfarande kul.


Kommentarer
Postat av: Anonym

haha du är rolig du tove :)

2008-12-02 @ 18:12:34
Postat av: tobi

Haha, du är rolig du Tove! :)

Britney fylle rår idag! 2dec :)

2008-12-02 @ 18:13:22
URL: http://itstobi.blogg.se/
Postat av: Tove

Jag vet. Folk säger det ibland. HAhah.

Okej. Är du glad för hennes skull? ;)

2008-12-02 @ 18:38:47
URL: http://interntmedt.blogg.se/
Postat av: Tove

Haha. Tack du. Folk säger det titt som tätt :)

Är du glad för hennes skull nu då lr? Skicka en present till henne. Hon blir säkert skitglad. :)

2008-12-02 @ 18:41:05
URL: http://interntmedt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0