Önskedröm?

Jag behöver inte komplettera det här. Det talar för sig själv. Nu behöver jag inte göra nåt mer i hela mitt liv!
Ta det dock med en stor nypa salt.

Text och musik: Adrian.

Tove är så snäll varje dag
Skänker pengar till fattiga barn
Hon klappar hemlöööööösa katter
För hon är genomsnäll som fan

Hon är så generös
Att hon aldrig tänker på sig själv
Hon ger bort allt hon äger till sin bror
Byter aldrig tevekanal

Tove är så snäll varje dag
Skänker pengar till fattiga barn
Klappar hemlösa katter
För hon är genomsnäll som fan

Hon läser böcker för döva barn
Hon gör teater för blinda hundar
Hon agerar lyktstople för hundar med prostatacancer

Ja, som jag sa
Hon är genomsnäll som fan
Hon är aldrig dum eller nåt

HAHAHA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0