"...som att kyssa en ängel..."

Tyckte ni att jag såg disträ och svimfärdig ut i fredags? Jag var svimfärdig. Totalt jätteyr. Ett under att jag kunde stå på benen över huvudtaget. Så efter kraftiga magsmärtor tvingade skolsystern mig ner till vårdcentralen. Sen till Östra sjukhuset. De misstänkte en infektion i shunten. Vilket det inte var, vilket var en enorm tur, eftersom jag fick reda på vad som händer när man får en infektion där. Man får operera ut den, sätta in en utvärtes slang som går till en behållare, och sedan operera in en ny. Min mardröm. Fy fan. De gjorde en LP i huvudet på mig. (Och en LP är ett stick in i ryggmärgen, i vanliga fall. Men eftersom det inte gick när jag vart opererad stack de i huvudet :S. Men det gjorde inte ont :) ) Jag har fått influensa, vilken jag däckade totalt av. Doktorn sa att anledningen till att jag blev så riktigt skitdålig kanske beror på att jag är för tidigt född.

På sjukhuset gick det bara att titta på SVT och tv 4. Vad roligt. Därför kollade jag på Jul med Ernst. Vad roligt. Han tyckte att dricka en god hemmagjord glögg var som att kyssa en ängel. Mhm.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0