15 februari, del 2.

Jo, huvudvärkstabletterna hjälper ju inte, det är ett dåligt tecken. Plus att jag mår illa, men att jag inte kommer tömma magsäcken den andra vägen iallafall. Huruvida huvudvärken förändras om jag ligger ner eller inte är för tidigt att säga, när den gör det är det sjukhuset som gäller. Jag är ljudkänslig, huvudvärken - tack så mycket.
När jag tänkte efter lite förut, så har jag haft ont i huvudet den senaste morgnarna. Stel i nacken, jag vaknar ju på grund av det, liksom. Så det är väl bara vänta och se. När jag vilade i soffan förut högg det till flera gånger på samma ställe i ryggen, som de kör in nålen för att tömma ryggmärgen. Vet inte hur det kommer sig.

Ett annat dåligt tecken är väl att jag tycker mig bli underhållen av Gomorron Sverige i repris. Fy fan.

Återkommer senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0