16 februari. 15.02 Lilla GOA, fantastiska ANNA!

Det positiva med denna sjukföljetong är ju att jag håller koll på vilket datum det är, perfekt!

Inte känt av så mycket. Vaknade inte av nackont eller huvudvärk :)

Lite seg i nacken bara, lite små ont. Kan inte läsa, virka eller sitta vid datorn så länge, då får jag ju ont bakom ögonen. Så för tillfället försöker jag få emd min syrra ut. Men hon ska bygga lego! Och sjunga High School Musical 2 låtar, Hannah Montana låtar, Kim Possible, Måns Zelmerlöv låtar..etc etc. Hög decibel!

Jag virkar en mössa. Den lär ju bli färdig i april när det bli varmt och gött ute. Började iofs med den i tisdags, men på bara den här korta perioden har jag repat upp den tre gånger. Nu blir den nog bra :)

Det är SOL ute! Hah!!!

Anna: Han gör asdåliga låtar, har ljust hår..han heter...typ.....
Tove: Vem?
Anna: Meh! Han var med i Let's dance ju!
Tove: Okej, Tony Richardsson?
Anna: Nej! Han är sångare, Tove. Det låter som han som sjunger den där låten......Let's Dance (sjunger Brother O Brother...)
Tove: Men Måns Zelmerlöv??
Anna: Nej, AAAAH Inte han!
T: Men (suck) Då vet jag inte.
A: Men (suck) Han har ljust hår, sjunger ASDÅLIGA låtar.... du vet...?
A: (gallskriker) Ah! Samuel lyssnar ju på honommm!
T: Du menar Jimmy Jansson..?
A: NEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ! (Hoppar upp och ner på golvet, samtidigt som hon läser detta.)
    Vad heter han...?
    (Hon får mer och mer panik.....)
T: Haha! Men Anna..forget it.
A: Va?
T: Glöm det.
A: Men NEJ! (lite mer gallskrik)
     Vänta nu har jag det snart........(nynnar)
T: Men sjung lite då. Hur ser han ut? Förutom håret?
A: Ptja, ser ut som Måns Zelmerlöv i ansiktet.
T: Jag vete f*n, Anna.
A: Tove, jag måste slå dig snart. Snart ringer jag Selma.
T: Var han med på Let's Dance? Då kollar vi väl hemsidan....
A: AAAAAAARRRRRRRRGH! KOM IGEN DÅ!

Det var Danny. Suck.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0