Jag hatar att skriva rubriker när man inte skrivit någonting som kräver en rubrik för att läsas.

Idag var det Östling Cup på skolan, det betyder att många av de närliggande gymnasieskolorna kommer till skolan för att fotbollsturnera. Det betyder också att man träffar massa nya personer, plus att man slipper ha Döv L i datakunskap :)
 
Jag har inte uppdaterat bloggen på väldigt länge därför att:
- Vi har haft fem prov och minst sju läxor på två veckor.
-Det regnar hela tiden. (Då finns det ju inget kul att skriva om....)
-Inspirationen och motiveringen har varit bortblåst. Och jag kan ju inte påstå att motivationen och allt det där har kommit tillbaka, men den kommer väl....)

Turneringen heter "Östling" för att skolans förste rektor hette Östling! 
Helena och jag snackade politik och Barack Obama, och löste lite världsproblem, enligt oss själva, under tiden alla lag sprang runt. Matcherna gick vilt till, det var kul faktiskt^^

Plus den obligatoriska konstateringen att domaren dömde fel minst tre gånger, såklart till motståndarnas fördel.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0