Pseudo Tumor on its way???

Någonting säger mig att sjukdomen är påväg tillbaka. Hoppas för gudsskull att det är fel. Orka med den sjukdomen igen, men vadå? Tredje gången gilt i så fall^^

Så fruktansvärt segt att vara sjuk i typ ett helt år (inklusive biverkningar och medeciner...)
Jag har absolut inte tid. Eller ork.

Men så sa mina doktorer att jag isåfall skulle operera in nån himla slang i ryggen. Vilket underlättar då jag kanske lär få skiten igen, liksom bara att trycka på nån grej, så tömmer sig ryggmärgen själv. Slipper man att ligga medvetslös i två veckor, sedan minst två veckor på sjukhus, sedan typ en halv eller en hel månad hemma, sedan rehabilitering för skolan, och i skolan. Sedan ska medecinen gå ur kroppen med, det tar cirka ett år!

Men det kanske är lika bra att börja föra någonslags sjukdagbok. Låter lite väl deprimerande att starta en ny blogg enbart för sjukdomen, eller tillståndet. Och att skriva allt på papper är ju hopplöst, papprerna blir ändå bara uppbrända i kakelugnen av misstag!

Okej, here we go;
15 februari.
Ont i panna, stel i nacke. Trött. Ont innanför ögonen.
Gick en lååång promenad, hoppas det är kylan eller en starka solen.
Har dock inte haft huvudvärk på JÄTTELÄNGE!
Blir trött när jag läser, samma symptom som glasögon - jag vet.
Men den här symptomen uppenbarar sig tydligen när ryggmärstrycket är på uppgång...... :(
Men det kom ju väldigt plötsligt, hoppas det försvinner lika plötsligt med!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0