Skärgårdsdoktorn

Huvudvärken har försvunnit en stund nu.
Och! Vet ni vad? Skärgårdsdoktorn ska repriseras igen!!! Mina kompisar lär väl strypa mig långsamt, men va tusan!?
Då kan jag ju iallafall dö lycklig! (Ska bara bli något av dessa yrken: journalist, kock, trädgårdsmästare, arkitekt, utrikeskorrenspondent, politiker, dykinstruktör, ambassadör, jag ska ju vara skidlärare..osv.)
Skärgårdsdoktorn sitter finfint! Men det är bättre när frun är i Afrika, blir en annan stämning då.

Har kollat på Robins. Hans skämt är ju, tycker jag, rätt dödförklarade från början. Skämten var tio gånger bättre de tidigare säsongerna. När Filippa Bark och Zlatan var med. Men Anne Lundberg och Peter Dorsin var roliga. Anne är lite av en förebild.

Anton blev lite utom sig av fasa för ett tag sedan, när han fick veta att jag tyckte att ovanstående program var bra:
- Men Tove!? Är du dödshotad? Du kan ju inte sitta och kolla på den skiten frivilligt?
- Men vadå? Du kollar ju på "That 70's Show?
- Äh! Smörgåsdoktorn. Jag ska minsann komma och rädda dig undan denna grymma misär.

Det har han inte gjort än....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0