Någon "Gud" finns inte.

Kuratorer ska fan inte kunna gå på semester hur som helst.

Vem ska jag prata med?
Vända mig till?
Anförtro?
Vem är ärlig?
Lojal?
Vem orkar och vill bry sig?
Vem lyssnar, förstår och sen inte utvecklar massa konstiga konsekvenser?

Varför är morfar död?
Varför bor A i NORGE?
Varför är alla så dubbelsidiga?

Varför blir det inflation nu?

Varför är kompisarna så konstiga, varför är killen så taskig?
Varför är allt så orättvist?
Varför bor jag på en isolerad ö, borta från civilisationen?

Okej. Detta kan tolkas som ett mycket självömkande inlägg. Det är det också. Men rygga inte tillbaka, backa inte. Alla har vi våra "ups and downs". Skulle bara se om det känns bättre om jag skriver om det.

Men om du helt spontant känner för att sträcka ut en hand så är det helt OK.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0