Words of wisdom

"Sluta tänk på det som om det är slutet på ditt liv, tänk på det som att det är början på ditt nya liv istället."

Fritt ihågkommet från filmen "Drömmarnas horisont" (eller "Far and away")

Tänker inte ge några exempel eller djup analys. Men det är ju sant!

(Midsommarfirandet var riktigt lyckat. Det regnade inte en droppe, utan blåste storm istället. :) Jag fick massa nödvändiga råd. När jag till exempel ska hitta min kommande man/sambo/kille whatsoever, ska jag försäkra mig om att han har kalsonger som är testade av polis. Annars kommer det gå åt helvete. Erfarenheter hos mannen som berättade torde vara uppenbara....
Döden var där, han i "Det sjunde inseglet." In på småtimmarna diskuterades gud, djävulen, döden och meningen med livet. Lite lätt absurt. En kille var nämligen jättelik Döden.
Döden förutspådde också att eftersom jag och Bruce Springsteen fyller år på samma dag, kommer jag bli oerhört berömd, rik och gifta mig med Patti Scialfa...
Många intressanta diskussioner ägde rum. Allt från FRA till olika bajserfarenheter. Tvinga mig inte att förklara, men det var killarna som stod för fakta.)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0