FW: Don't kill the seals.

Jag har fått otaliga kedjebrev om ovanstående.
Frågan jag ställer mig är väl hur många brev jag ska skicka vidare innan det börjar märkas i någon statistik?
Jag har skickat iväg ett brev. Har väl fått närmare tjugotalet. Nu tycker jag inte att det verkar särskilt upproriskt eller demonstrerande att skicka iväg till samma stackars personer igen. Verkar i min ögon bara resultera i någon form av mainstream propaganda. Hur söta de där sälarna än är. Tyvärr.

Sen så vill jag gärna vet hur mycket substans det ligger i informationen. Vem som kommer på idén om att skapa massutskick.
Och om det är sant överhuvudtaget.
Känns lite konstigt att Norge utövar denna utrotning i nutid. Men vad vet jag? Det är säkert sant. Herregud, det är ju pengar inkluderat! Är väl uppenbarligen väldigt få som tackar nej till lite fin päls. Inte minst Blondinbella??

Måste bara tillägga att von Sydow är långt nere på min lista nu. Hon har ju iofs aldrig varit särkilt högt rankad, men när hon sitter i en seriös tevedebatt och garvar åt den massiva kritik hon och blondinbruttan får, idiotförklarar hon sig mycket. Och hon fattar det inte själv. Hoppas Betnér tittade, han lär spä på sina skämt ytterligare. Och det lär gå honom med vinst. Han kommer dra publik.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0