Hemsedal

Nu åker vi till Hemsedal. Kommer tillbaka senare i veckan. Var på Torp Köpcentrum idag för att inhandla lite thermobyxor och skidglasögon.

Neverstore var tydligen där, plus en massa frenetiska fans. Vi var ju inte ensamma såklart, en massa personer som hade all tid i världen, på ett närmast nonchalant sätt. Går dock inte in på detaljerna^^. Anna var seg i alla affärer, sa man att man skulle gå så fattade hon det några minuter senare, det var väl en massa viktiga grejer att titta på, så jag tappade bort henne massa gånger. Eller rättare sagt, hon tappade bort sig själv, och mig.

Blev lite besviken, eller rättare sagt mycket, att alla jackor jag såg kostade över tusen spänn. På REA. Men men.

Kent i Uddevalla nästa vecka. Får se vem jag går med. Har en stark känsla av att det blir med pappa.

Ha det gött så länge. Återkommer med bilder, förhoppningsvis.

image2

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0