Long time no heard

Bloggar är som barn, de måste underhållas.
Men jag har inte en aning om vad jag ska skriva om.
Är allmänt irreterad på omgivningen just nu. Vilket kanske är anledningen till att jag inte vågar mig på att skriva på länge. För då blir det bara arga, sura, negativa inlägg som inte handlar om någonting.

Jag har sett blåsippor ute, jag har inte sovit ordentligt på fyra dygn. Vaknar mitt i naten och kan inte somna om. Åker till Norge snart. Ska plugga en massa tills i morgon och på fredag. Men hittills har jag spenderat en timme framför datorn, så jag jobbar på det^^
Eftersom jag är ett trött vrak lär jag väl antingen hamna i soffan eller i sängen när det här inlägget är publicerat.

Jag är trött på de olika väl-stavnings-konstruktionerna. Hur svårt kan det vara att stava väl rätt? Det är bara tre bokstäver. Inte vell (väldigt populär), vel, väll, eller well.

Diskuterade massa politiska värderingar med E på bussen. Det var kul.

Annars händer det inte så mycket nuförtiden. Eller det händer en himla massa. Nästan.

Var i Göteborg i torsdags och blev nästan filmad av teve 4.

Återkommer när det hänt nåt kul, eller intressant, uppseendeväckande eller dylikt. Bara så ni vet om bloggen blir döende igen - I'll come back.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0