As a thirst quencher.

Det kvittar om man har lagat ett hål eller bara gjort en rutinkontroll - det gör ändå lika ont efter ett besök hos tandläkaren.
Jag har lyckats skava bort lite av innersidan av kinden med tänderna på grund av att jag inte har någon känsel där.

Rubriker hatar jag för tillfället att skriva. Att hitta på dom är ett företag. Det går i vågor, ibland går det som smort, ibland inte. Kan bero på mitt bristande intresse för bloggen. Det är ju sol ute. Vår. Och dessutom finns det inget politiskt jag är lite uppretad på. Tyvärr.

Eller jo. Nationella imorgon. I matte. Det är jag lite irriterad över.

Nämnde jag att jag har fått hem flera tjocka häften från partiet? Den här gången var det inte motioner, utan handlingar av något slag. Måste sätta mig in i det nu. Fick mail idag av nån snubbe som tipsade om hur man skulle behandla och hantera alla nyhetsmedier som eventuellt kan ringa runt till alla ombud. Känns bättre att vara påläst då än inget alls, ut ifall att. DN mailade också om en enkät journalisten tyckte man skulle svara på. Svarat har jag inte gjort än. Jag vet nämligen inte vad jag ska svara, eller vad han menar. Han har uttryckt sig något luddigt.

Medelhavsvärme är att vänta, säger de som vet. Enligt gamla erfarenheter leder det till en skitsommar. (Läs förra sommaren, till exempel) Men jag ska absolut inte klaga, än. Men jag ska komma ihåg det här inlägget i juli när det är 15 grader och himlen öppnar sig. När jag har cyklat hem från jobbet. Då kommer jag komma ihåg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0