Befinn dig inte på andra sidan, kom närmare.

Angående kongressen som väntar, har jag kommit fram till att jag är den enda som har rösträtt från Orust, att jag måste sätta mig in i allt NU, på riktigt.
Att kongressen är liiite allvarligare än vad jag tror, allt eftersom media ringt. Alldeles för ofta. Jag har ett rätt ironiskt och skämtsamt sätt att se på tillvaron, vilket betyder att det är helt fel forum för det tankesättet nu, och att saker kan bli mycket tråkiga på grund av det. (Vad jag menar med tråkigt, är att jag måste tänka politiskt. Och det är inte kul.)

Jag har också insett att jag har ett jättestort litteraturprov tre dagar efter hemkomsten. Därmed bara att börja plugga!

Som slutsats kan man dra att jag har fullt upp.
Jag är genomstressad. Snart nära sammanbrott. När jag blir stressad blir jag jävligt irreterad över allt och alla och det slutar med att jag sover istället för att göra något åt det. Vilket är skönt, måste jag säga.

Estet-treornas projektarbeteskonsert var fantastiskt bra. Det är en "intern" katastrof att de går ut i vår. 5 juni tar de studenten. Känns sorgligt att vi får gå där helt ensamma med tvåorna ända tills den 11.

Jag satt under konserten och funderade på om en killes projektarbete var asbra, eller total flum. Kunde inte riktigt definiera det, men kom till slut fram till att det var jättebra.
Jonnas var också helt outstanding. Hon hade inkluderat foto. Briljant och helt klockrent. Tänk Kent's estetiska sinne blandat med Jonnas speciella musikstil.....Nu är det svårt att se framför sig om man inte hörde Jonna, men ändå.

Imorgon ska jag till Göteborg mitt i allt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0