How many reasons do you need to be sure?

Jag blir så trött på folk som går in på folks bloggar och kommenterar bara för att locka läsare till sin egen.

Exempel som: "Vilken fin blogg, gå in på min blogg och rösta om vem som bär klänningen bäst!"
Kan riktigt se framför mig hur de suktar efter mitt intresse.

Eller:
"Ha en bra helg (hjärta)"
Jaha....ska jag säga tack nu då eller, på hennes blogg?

Eller: "Vilket läpptsift föredrar du? Rösta! Du kommer få vänner för livet!"

För det första: Jag är omåttligt ointresserad av era kommentarer. Ni visar ju ointresse, varför ska jag visa intresse?
Så ytligt, patetiskt och kändissuktande. Ni kommer inte bli som Blondinbella. Vem vill bli som henne? Hatad av en halv bloggnation?

För det andra: Jag hatar modebloggar av alla slag, eller kändisbloggar för all del. "Dagens outfit" är inte min kopp av te. Bloggarna handlar inte om något väsentligt iallafall. Egocentrerat.

Det låter som om du får ett bra jobb som telefonförsäljare eller i någon reklamsnutt på teve 4. Bedriv ingen reklam här. Tack!

Ha en treeeevlig helg och drick för all del inte för mycket, tänk på att dricka varannan vatten. Så klarar ni av att se fräscha ut på stranden sen. As they do in Hollywood. Blondinbella har kört hårt på det konceptet. Har jag hört.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0