Living in the future

Håller på att kolla upp text till Springsteens "My hometown". Hörde låten på Radio Norge (Real heavy stuff) Vem förväntar sig liksom att höra först David Bowie, sedan Tiny Dancer, Born in the USA, Start med up och slutligen Angie under 20 minuter?? Det lär aldrig ske på svensk radio.

Springsteen är min dubbelgångare, han är min Gud. Jag lovar att vi har något speciellt, inskrivet i stjärnorna. (Han fyller år på samma dag som jag, hah!)

Och självklart ska jag inte på konserten. Jag ger vad som helst. Men tydligen så gav jag inte fullt ut i biljettkön. Jag kom nämligen inte ens fram..... Lite surt. Men förhoppningsvis roar jag mig med att gå på Sofiero slott lite senare. Kent och Håkan Hellström. Kan bli spännande.

Vaknade 7.20. Gick upp vid åtta och hämtade tidiningen. La mig i hängmattan och läste om 1968. Jag behöver inte göra så mycket mer idag, kriterierna är uppfyllda.

Ska dock ta mig i kragen och plugga matte. Ner till havet en sväng. Ska kolla om min cykel är på topp.

Just det. Det är exakt så vackert här på västkusten som ni föreställer er. Särskilt nu i maj. Tänk Bullerbyn och Saltkråkan så har ni det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0