Nollställt.

Kommande vecka kommer förgyllas av massa arbeten som ska in. Läxförhör som kommer säkra ett högre betyg. Och treorna dansar ut. Fester. Pollenallergier. (För den har visat sig, i förrgår, typ, nyser oavbrutet. Lite smått jobbigt)

Det är så brutalt varmt ute att det inte går att vara ute, nästan. Ska bege mig till närmaste klippa vid havet, med en bok som ska läsas ut, det förväntas att vi ska prata om den i tio minuter på onsdag, nämligen.

Adrian fyller år på fredag, så jag ska klura ut nåt smart att ge honom. Han campar för övrigt på nån holme med sin klass just nu. När jag gick i sexan åkte vi till Stora Kornö. Det var kul. Mycket pollen där.

Dessutom har pappa börjat tjata om en båt nu. Mer än nånsin. Han lär inte sluta förrän har får sin båt. Segelbåt.

Nej, EU var det ja, ett arbete som är lite småkomlplicerat, särskilt då man glömt vad alla politiker sa under kongressen. Som redan var för en vecka sedan. Att ringa upp dom orkar jag inte. Att maila är hopplöst, så jag antar att jag googlar lite, kollar lite bloggar och kommer på min egen version. Det brukar funka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0