Nulägesrapport.

Tänkte bara avlägga en snabb rapport hur läget är, så ni inte tror att jag dött av stress. För stressigt är det. Jag nämnde i ett tidigare inlägg att jag alltid är inställd på att missa bussen. Vad tror ni inte att jag är nu då? Herregud. Jag har kollat biljetterna många gånger.

Ni som känner mig vet att jag är rastlös av naturen. Jag är så sjukt rastlös nu. Alla i familjen är hyperstressade, utom pappa. Som sover. Jag brukar också somna när jag är stressad. Anna ska på fotboll och utvecklingsamtal, Adrian ska på öppet hus och spela i nån pjäs. Han var tydligen personen allt hängde på om det skulle klaffa. Stackar'n. Han spelar gitarr. Pappa ska köra mig in till stan. Vi får glatt ta hänsyn till alla fotbollsköer i Stenungsund, och mamma ska tajma in både det ena och det andra. Allt detta under två timmar! Hah!

Nu ska jag kontrollera att alla bekräftelsemail, bokningsavier, biljetter, pengar, iPod, mobil, plånböcker etc är med.

Herregud.

Det ska bli oerhört kul och spännande. Helt outstanding.

Något säger mig att jag har glömt nåt. Skolböckerna är med. Gud förbjude att jag glömmer dom. Elin (lärare) kommer sätta onda ögat på mig om inte annat.

Nu ska jag försöka peta i mig lite mat. Kan bli en intressant process.

För övrigt är det intressant att Ellös skolas högstadie ska läggas ned. Mer om det när jag kommer hem igen. Kanske.
Oj - vilken cliffhanger!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0