"Östersundsk" spänning.

Jag har i princip packat färdigt.
Farfar har redan ringt två gånger. Första gången för att fråga vilket spår tåget gick från, andra gången för att försäkra sig om att tåget gick prick 19.00.

Jag börjar få svårt att koncentrera mig på saker (läs svenskaprovet som kommer), eller att sitta still överhuvudtaget.

Det ska bli sjukt spännande.

Undrar hur det går för Tobias som är påväg till Stockholm och Idolaudition. Kryckan följde inte med, trots allt, så vi får se hur det går....

Ljungberg är visst med i Stenungsund ikväll, spännande. Undrar hur många som sitter still i skolan. För jag är inte i skolan, jag är ledig. Jag packar. Jag lär få betydligt svårare att sitta still ju senare dagen lider.

Återkommer kanske senare.

Jag kommer alltid på något att skriva om när jag inte sitter framför datorn, när jag väl sitter här är det alldeles blankt. Och det känns lite överdrivet och pretentiöst att skriva ner idéerna.....

Dessutom är jag överlycklig över att jag faktiskt slipper se (motvilligt eller ej) melodifestivalcirkusen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0