Plats för oerhört krystade rubriker.

Har mailat massa politiker om en viss fråga som jag ej kan gå ut med ännu, men sossarna snirklade sig förbi ämnet jättesmidigt och gav inte svar på en enda ställd fråga. Skickade mig en massa länkar, som jag inte orkat gå in på än, för övrigt.

I det här inlägget skulle jag kunna vara jättedjup och tankfull, men det gynnar mig inte det minsta. Inte ett dugg. Det gynnar inte dig, eller er heller.

Idag hade jag NP Engelska muntligt. Det gick kalas, har jag en väldigt stark känsla av. Kanon! :)

Imorgon är det friluftsdag. Wihoo. Segla Tvåkrona ska jag göra. (Det är en mindre version av en segelbåt, tror jag)
Får se hur det går med det. Drunkna lär jag garanterat inte göra, men informationen har minsann varit bristfällig. Funderar starkt på att ringa seglingsläraren och fråga. Men jag vet inte riktigt hur bekvämt det skulle kännas imorgon.

På torsdag åker jag iväg till Östersund. Nu känns det bättre, klarare. Inte lika förvirrat längre.

Angående det stundande EM-spelen finns det både för- och nackdelar:
- Snart är det EM!!
- Ja, en sån jävla skit. Det innebär att man måste dricka öl och vin varje kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0