Rubrik var det ja.

Bilden är borttagen på grund av att det lär komma en ny i sinom tid.

Nationella vill jag inte prata om. Inte. Aldrig.

Jag läser för många bloggar. Tar för mycket tid. Jag har inte tid. Men jag läser ju inga kassa bloggar....

Sorry till alla er som fick ett kedjemail från mig igår. Ja, det var astöntigt, och skitlångt. Men jag var tvungen att kolla om det skulle funka för en gångs skull. Egentligen hatar jag dom också ;)

Nej, känns skönt att NP matte A delen äntligen är avklarad. Innan provet hade jag inte allt för muntra förhoppningar, men inte självmordstankar heller. Någonstans i mitten. Efteråt vet jag inte hur det kändes. Det lutade ju mer eller mindre åt ett av hållen....

Treornas slutproduktion var bra. "Idioten" byggde den på. (Ett ryskt alster)
Kändes som att man hade vart tvungen att ha läst den tjocka boken innan, så man förstod handlingen. Den var två timmar lång, jag och company satt som frågetecken i en och en halv timme. Sista 15 minutrarna fattade jag. Pyrotekniken var häftig. Skådespelarna var bra, men de borde inte ansträngt sig för att skrika så in i. Lite lätt forcerat.

Jag har också fått det förklarat för mig att jag använder för svåra ord för att de i klassen ska fatta vad jag säger under lektionerna (eller överhuvudtaget). De får väl börja vandra runt med ordlexikon om det är så komplicerat. Vi går på gymnasiet. Så svårt är det ju inte. Chansa lite på vad jag säger, borde funka. Kan ju inte säga "typ, seriöööst, grovt, ofta, bah och ah men durå" hela tiden..... Det är faktiskt sant. Men läraren tycker att jag använder ett för simpelt.

Vissa låtar har turen att växa med tiden, ju mer man lyssnar, men den där Foxboro Hot Tubs låten krymper istället. Den växer inte. Den är likgiltig. Lite synd. Eller tur.

Nej, vad gör du inne, egentligen? Ut med dig. Det kommer regna resten av sommaren. Din bästa tid är nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0