Such a pain in the ass.

Lite deprimerande det här med att bloggen har flyttats till annat system och annan server. Lässtatistiksdiagrammet är missvisande, till skillnad från det förra. Nu ser det ut som om man har skitfå läsare, även om man har lika många som förut.

Förövrigt håller jag sakta men säkert på att släntra rakt in i väggen. Går inte in på detaljer, men bloggen kan bli till synes helt innehållslöst. I och med att jag tänker skola dagarna i ända kanske det blir inlägg just om hur stressad jag är, eller något annat fantasilöst.

Till exempel kan jag mycket väl tänka mig att bloggen kan komma att handla om hur irriterad jag är på småsaker. När jag är stressad blir jag irriterad över små saker, som inte har makt att ändra sig. Och då blir det ju liksom kul/ lönlöst att bry sig.

På bussen till Gbg, ett helt dagis är ombord, och eftersom de är fem år syns de inte bakom sätena.....Vilket medföljde komplikationer.
Tjej 1: (teaterviskar) -Moooa! Vem sitter du bredvid? Tjej eller kille?
Moa (uppenbarligen)- Vet inte vem det är. En tjej.
Tjej 1: Är det en TANT?! (Nu viskar hon inte längre.... Pekar menande på den som sitter bredvid henne)
(Pratar nu högt) Jag sitter bredvid en TAANT! Hon är nog JÄTTEGAMMAL! (himlar med ögonen) Du vet, hon kanske DÖÖÖR snart!

Tanten (50 år) tittar ut genom fönstret.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0