Tobias vidare i IDOL!!!!

Tobias har gått vidare till Andra Chansen i Idol. Han fick reda på det igår, ska upp till Stockholm på torsdag.
Kryckan följer troligtvis med upp som manager. Som ser till att han dricker, går på toa, inte går vilse etc. Känns tryggt. Tobias sa att han kan hamna i trans, nämligen...

Jag är STOLT! Jag sa ju att han skulle gå vidare.

Herregud. Kan ta ett tag att smälta det här. Plus att jag måste berätta för alla jag känner.
Han gjorde min dag, kolla in hemsidan, efter Tobias Sikström.

Vad är franska nationella jämfört med det här?

Den här helgen kan bli kul. Svenska Herrlandslaget kommer till lilla, lilla Stenungsund, Tobias åker till Stockholm, själv åker jag till Östersund.

Vilken sensation, jag är helt lyrisk.

Länken till Tobias: http://www.tv4.se/1.283438?videold=1.430032

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0