Var får de allt ifrån? Discovery Channel?

Jag känner mig lite stressad. Jag måste sätta mig in i massa miljöpolitiska motioner. Det är svårt faktiskt. Speciellt när en handlar om att Sveriges folkmängd borde minska drastiskt.
Jaha, men säg det till italienarna. Inte till oss. Jag tycker vi lider av lappsjuka här uppe i norden.

I och med att någon lokaltidning eventuellt vill veta mitt uttalande verkar det smart att veta vad man ska säga, vad partiet tycker osv.
Det är värdelöst att tycka nåt partiet tycker. Rörigt.

Det är ju inte direkt 20 motioner heller, snarare uppåt cirka 200-300.

Så mycket dumt man kan höra på en buss under nån timme. Otroligt. Vad är det för folk, här på västkusten? Noll koll på allting. Okej, en grov generalisering. Men jag hade tråkigt och det var inte så många på bussen.

Att en skolbildad kille (ca. 18 år) trodde att Alfa Romeo var en hundras, och att en dam
(ca 50+) trodde att pollen var en krydda är svårslaget.

Snackade med en gubbe från Cornwall, det var kul. Nu vill jag till Cornwall. I skolan står det stilla. Man får en läxa, gör läxan, får ett läxresultat. Får en läxa till. Over and over again. Tar ju aldrig slut. Och fatta, vi har inte ens läxor just nu... Därför känns Cornwall lockande.

Imorgon har vi DövLeif. Han lär vara värre än vanligt, jag hörde nämligen att han lider av pollenallergi av det svåra slaget. Kul. Jag och Fanny har inte börjat med Excelarbetet. Funderar på att inte börja med det heller. Faktiskt. Så kul är det inte. Och han är kass.  

Kommentarer
Postat av: J

Hej, du, vet du hur det står till med Green Day egentligen?

2008-05-07 @ 20:21:59
Postat av: Jag

Hallå du :) Nae, inte direkt. Men så vitt jag vet har GD bekräftat att det numera går under det där astöntiga namnet. Står på deras hemsida eller vad det är. Jag är lite besviken och lätt frågande. Himla...... Ett nerköp, en diss, en förlorad match. Fattar inte hur de kunde, bara. Byta namn sådär. Man tycker ju att Green Day var etablerat. Men nej. Har du hört deras senaste? Vilken gitarrslinga de har?! Och basen? Det låter som de fått en IQ befriad brainstorm och tagit med alla grejer som de tyckte funkade från American Idiot. Alltså. Vilken soppa. Hoppas det går dåligt, så de byter tillbaka. ;) Eller alternativt, gör en asbra låt så man får tillbaka lite. :) Om den är den "J" jag gissar att det är, ses vi imorgon. Om man nu ska lägga ihop ett och ett....:)

2008-05-07 @ 20:33:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0