Vilken känsla att se pelarna på Tjörnbron

Jag är hemma från Östersund. Jag är sjukt övertrött (så trött att man tycker att man är pigg) Har knappt packat upp. Tänkte kolla på kongressen på nätet, för jag misstänker att jag är med på nån bild. Media var ju inte direkt diskreta.

Det var sjukt kul. Hälsade på 100 pers per dag. Vilka de var nu i efterhand har jag inte den blekaste om.

Tänk personer ur fimerna Tillsammans och Tjenare Kungen, kostymnissar, gamla gubbar, kulturtanter, journalister och miljöpoltitsika höjdare så har ni kongressen à la 2008 i Östersund.

Mer noggrann utvärdering och sammanfattning kommer. Kanske. Måste landa först. Typ sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0