You'll be coming down now baby, you'll be coming down.

Har precis kommit på att jag och Anna (syster) har minst fyra födelsemärken på exakt samma plats på kroppen. Lite läskigt.

Och förlita er för guds skull inte på Telias erbjudanden. De lovade oss, dyrt och heligt, att vi skulle få en snabbare internetuppkoppling. Men det är segare än någonsin. Förstår mig icke på det. Att logga in på t.ex MSN, blogg.se tar evigheter, om inte ljusår. Att förstora bilder på en blogg tar absolut en halv livstid.

Jag har aldrig haft eller kommer få ett hyffsat okej tålamod när det gäller att vänta. Och bättre blir det verkligen inte när internet suger hårt. (Självklart trotsar jag internets laddningstider. Att anpassa mig efter Telia är inte riktigt min grej...)

Just nu hör jag en grym låt, inte på Radio Norge, utan på VH1. "Perfect Day" - Lou Reed. En version med massa artister, Dolly Parton, David Bowie.....för att nämna några.

Förresten är inte mina föräldrar jättesugna på att jag beger mig till Peace and Love till sommaren. Orsaken är för mycket otäckt som har hänt under våren. Jag förstår dom, men jag upplyste också om att det lär vara alkotest...

Nej, men för tusan. Bege dig till närmaste teve eller radio. VH1 har släppt loss rejält och kör många grymma låtar på rad. Vad Radio Norge spelar har jag ingen susning om, men bra lär det vara. Förhoppningsvis. Förmodar jag. Antar jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0