"Dat, datamiss, dato, datormissbruk...eller?"

Mitt ärr i huvudet irriterar mig. Långa trådar sticker upp, och jag kan fan inte sluta pilla.

Jag funderar på hur värt det är att gå till skolan imorrn, för min del. På franskan förväntar sig läraren att jag ska kunna böja två verb. Har jag inte ens tittat igenom. Och på historian har vi skriftligt läxförhör om olika freder. Visste jag inte om. Hehe. Och sen är den dagen liksom slut.

SVT har, enligt Alex Schulman (så hur pålitlig källan är, kan väl hållas otalt) Rikard Palm fått sparken. Jävla SVT. Nu måste man likförbannat kolla på han med hög panna eller Claes Elfsberg. Eller hon Katarina som alltid nickar åt höger varje gång hon säger godkväll på slutet, eller varför inte han som ser sååå extremt tråkig ut, om man kollar på Rapport på dagarna. (Jag har kollat mycket på teve senaste veckan)

Rikard Palm är en skön snubbe. Häromdagen skulle han säga "dator" men villade bort sig själv när han inte kom på om man skulle säga "dator" eller "data" i sammanhanget.
Antagligen därför han blir petad. Men SVT suger och de vet om det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0